Friday, 9 September 2011

anak-anak saya

lama nya dah x wat blog ne...huhuuh...sowi la yer..msti rindu kan nak tau hidup aku skrang mcm ner...Alhamduliallah...baik jer..tp skrng aku dah tak dok kat k.l la..dok kat s.p lak..sonok aku dok sini.aku rasa apa tu TANGGUNGJAWAB.mcm ner nak handle budak2.tambah pengetahun aku bab2 msak ne.yang aku tak tau lngsung ne...Alhamduliallah la..dah bnyak kli aku msak..
hari ne aku kluar jalan2 kat s.p ne..bwak anak2 aku la..ramai la..dalm 3 owg yg kecik..kalau korng pikir tu tak ramai terpulang la..tp bg aku ramai sbb semua perangai lain..
anak2 yg suka sngat KFC

sowg gaya sengeh & sowg gaya ayu

ayu girl & pengusik boy

semua tengah asik makan KFC

riang bersama


mak depa yang makin gemok!!!

aku sunguh-sunguh tabik mak yang mampu membesarkan anak yang ramai...
ampa nak tau mcm ner pengalaman ne..TRY LA WEH!!!

No comments:

Post a Comment