Tuesday 9 August 2011

my stalker

assalamualaikum.........
Ya Allah punya la lm x update blog aku yg x semengah ne....hari ne trpkir lak nak update atas sbb tertntu..
apa yer nk wat tjuk..hah...mcm ne la aku cete la hal sowg budak ne...ne x da niat nak kata kat dia or sesiapa yer...wat panduan hidup jer...
ok aku nama kan nyer sara..tp nama dia lain tau..
sara ne sowg yg mcm ok la mula2 aku knl..bila dh lama knl mcm langit dng bumi punyer prangai...dia punya prngai sesangt la baik(tangan ke dada dan mata ke atas yer)...dia suka sngt belakon..klau la dia x da kwan or ter desak nk mntak tolong dia akan cri kita..klau x da per2 mslah jng la nak harap dia nak mai...ok la tu aku maaf kan kslahan dia coz bg aku kdng2 kita smua pnah buat kan mcm tu...
hah ne yg paling aku x suka...dia dh jd stalker aku sekrng...perhh...sonok kot dpt tau ada owg dok bca blog aku...tp yg x best nya dia pertikaikan blog aku lak..ko pe hal x pasal2 nk cmpur idup aku....x malu la dah la block aku kat FB ang tampa sbb dah tu dok pertikaikan aku punya blog la...klau x puas hati commend kat bwah ne yer...
dah la mlas nk pikir...trus kan jd my stalker yer....hah jng lupa commend kat bwah ne yer...
aku terus happy dng hidup aku...then ko trus kutuk aku tau....

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers