Saturday, 6 August 2011

mintak tolong & terima kasih

dah lama kot x berblog ne...hehehehehe..rndu aku dak???aku tau msti rndukan coz aku dpat tau aku dah ada stalker..per dh mcm artis kot..heheheh..btw tq co sudi baca blog aku yer..
ok skrng aku nk cete bab tjuk entry aku..mcm ne aku heran la nper la mnusia ne susah sngt nak ckp tolong or terima kasih???
apa maksud aku??ok2 mcm ne korng msti pernahkan nk mintak tolong sesiapa kan..ok skrng aku wat cete la mcm ne..
mamat : weh ko nak g cafe ker??
jep      : yer la..nper??
mamat : beli aku air tebu yg manis tau..nnti aku bg duit ar
jep      : ok la...
mamat : jang lupa ais bg bnyak..dah tu ikat tepi tau..

10 minit lpas tu....

jep     : nah air ko...
mamat : hah ko ltak jer ats mja tu
jep     : duit??
mamat : berkira kot ang ne..ala kwan2 kira halal la..
jep      : ok la...

ok klau korng mcm si jep tu apa kata hati korng??
klau aku la kan aku pkir 2 3 kali jgk la nak tolong mamat tu sbb dah la nak mntak tolong tp x ckp pun tolong..dah tu ska2 jer bg arahan bnyak2...dah tu owg bg tak ckp per2 pun..klau mlas nk ckp terima kasih ko ckp la TQ ker apa...
susah sngt ker???
jng jdi owg yg takda sivik la...
BUDAYA KITA WAJAH KITA....

No comments:

Post a Comment