Monday, 1 August 2011

GAGAL tp HAPPY

untuk sesiapa yg sllu baca blog aku (ader ke yg nak baca) ne msti tnggu2 hari2 yg lain2 coz aku wat cabaran sampai hari 30 jer...sorry la...sbb nyer bb aku wat hal la sangat2...dah tu mak n abah aku wat surprise kat aku coz tibe2 jer dia owg mai k.l ne...best kot..so apa lg kami adik beradik yg ada kat k.l ne bergabung...ehhehehe..
habis la mak n abah kami merap.....first g jalan2 kat sungai buloh tngok pokok2..mak nak sngt tngom tu sbb mak kan suka tngok pokok...
aku nak letak gambar...tp line ne mcm sengal la..ok aku jnji nnti aki latak gambar bebanyak yer...

No comments:

Post a Comment